new holland logo

Interagri careers page /

ornaments image image

РАБОТА В ИНТЕРАГРИ

INTERAGRI_KARIERI_10_280x185_pad_478b24840a_280x185_pad_478b24840a

Екипът на ИНТЕРАГРИ България наброява повече от 80 човека. В стремежа си да изградим приятелска атмосфера и партньорски отношения, взаимоотношeнията в компанията са основани на взаимен респект, доверие и открита комуникация. ИНТЕРАГРИ  демонстрира желание за непрекъснато развитие на хората в компанията, като отчита индивидуалните потребности на всеки, така че да се чувства на мястото си, както и да има реален принос към успеха и развитието на компанията. Компанията е социално ангажирана, като сътрудничи с редица училища и университети в страната, с цел развитие на потенциала на младите хора в България.

 

Вижте нашите МИСИЯ ВИЗИЯ ЦЕННОСТИ

 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания в обявите за работа в ИНТЕРАГРИ България и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Свободни позиции

Регионален мениджър продажби гр. Силистра

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Регионален мениджър продажби“ за град Силистра

ОТГОВОРНОСТИ:

 

  • Управление процеса на продажби в поверения му регион, от идентифициране на възможността, до реализиране на продажбата.
  • Постигане на заложените цели на компанията чрез директни / индиректни продажби.
  • Познаване на продуктовото портфолио на конкуренцията и пазара на земеделска техника, с цел по-успешно презентиране на предимствата на предлаганите от нас продукти и услуги. 
  • Отговорност за позиционирането на продуктите от портфолиото на компанията и повишаване познатостта и утвърждаване имиджа на Интерагри в поверения му регион от страната.
  • Идентифициране и развиване на нови клиенти и пазарни възможности. Оценка на клиентите и техния потенциал. Идентифициране нуждите на клиентите и предлагане на работещи решения.
  • Изграждане и поддържане на отлични взаимоотношения с ключови клиенти на компанията.
  • Идентифициране на нови канали на продажби. Генериране на идеи за пазарни промоции..
  • Координиране на процеса по офериране. Работа в екип.
  • Участие в организацията и провеждането на полеви демонстраци, специализирани изложения, презентации.

 

ИЗИСКВАНИЯ:

 

  • Професионален опит в продажбите на индустриални машини е предимство.
  • Опит в презентирането, промотирането и продажбата на продукти във висок ценови сегмент.
  • Висше образование ще се счита за предимство.
  • Работно ниво на владеене на английски език ще се счита за предимство.
  • Отлични комуникативни умения.
  • Отлични презентационни умения.
  • Амбициозност и ориентация към резултати.
  • Проактивност и независимост. Отговорност, прецизност, лоялност.

 

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

 

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, таблет, корпоративно облекло)

 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Фронт-офис администратор

Искаш да придобиеш и развиеш бизнес уменията си в реална динамична среда? Ние имаме предложение за теб!

 

Търсим Фронт-офис администратор за нашия централен офис в Sofia Airport Center, гр. София, намиращ се на комуникативно място до Летище София.

 Ти си:

  • Отговорен и комуникативен екипен играч
  • Притежаваш висше образование, познания по английски език и отлични компютърни умения
  • Организиран, с фокус към детайла

 Твоите отговорности:

  • Ще бъдеш гласът и лицето на компанията, като приемаш всички обаждания и посетители в офиса
  • Ще организираш административната дейност в офиса, поръчката на офис консумативи и нормалното функциониране на офис техниката
  • Ще организираш служебни пътувания
  • Ще администрираш служебния автомобилен парк
  • Ще водиш  отчетност на рекламни материали

 Ние предлагаме:

  • Работа в модерен офис в сграда на годината за 2017 и модерна бизнес среда
  • Мотивиращо месечно възнаграждение
  • Служебен лаптоп и телефон
  • Ваучери за храна

 

Ние сме ИНТЕРАГРИ България - един от водещите доставчици на самоходна земеделска техника и технологии, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги в страната.  Ние сме единствен официален вносител на топ марки за земеделска техника и технологии, като NEW HOLAND, KINZE, BEDNAR и др. Стремим се към изграждане на дългосрочни партньорски взаимоотношения със своите клиенти, като предлагаме интегрирани бизнес решения за земеделието с гарантирано висококвалифицирано обслужване в търговско-сервизната ни мрежа на територията на цялата страна.

 

Ако считаш, че позицията представлява интерес за теб, моля изпрати ни твоето CV, на office@interagribg.com или кандидатствай като ни изпратиш своя LinkedIn профил.

 

Кандидатурите ще бъдат разглеждани при спазване изискванията на ЗЗЛД.

Регионален мениджър продажби за гр. Русе

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Регионален мениджър продажби“ за град Русе

ОТГОВОРНОСТИ:

 

  • Управление процеса на продажби в поверения му регион, от идентифициране на възможността, до реализиране на продажбата.
  • Постигане на заложените цели на компанията чрез директни / индиректни продажби.
  • Познаване на продуктовото портфолио на конкуренцията и пазара на земеделска техника, с цел по-успешно презентиране на предимствата на предлаганите от нас продукти и услуги. 
  • Отговорност за позиционирането на продуктите от портфолиото на компанията и повишаване познатостта и утвърждаване имиджа на Интерагри в поверения му регион от страната.
  • Идентифициране и развиване на нови клиенти и пазарни възможности. Оценка на клиентите и техния потенциал. Идентифициране нуждите на клиентите и предлагане на работещи решения.
  • Изграждане и поддържане на отлични взаимоотношения с ключови клиенти на компанията.
  • Идентифициране на нови канали на продажби. Генериране на идеи за пазарни промоции..
  • Координиране на процеса по офериране. Работа в екип.
  • Участие в организацията и провеждането на полеви демонстраци, специализирани изложения, презентации.

 

ИЗИСКВАНИЯ:

 

  • Професионален опит в продажбите на индустриални машини е предимство.
  • Опит в презентирането, промотирането и продажбата на продукти във висок ценови сегмент.
  • Висше образование ще се счита за предимство.
  • Работно ниво на владеене на английски език ще се счита за предимство.
  • Отлични комуникативни умения.
  • Отлични презентационни умения.
  • Амбициозност и ориентация към резултати.
  • Проактивност и независимост. Отговорност, прецизност, лоялност.

 

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

 

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, таблет, корпоративно облекло)

 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Продуктов мениджър - Земеделска техника за Централен офис, гр. София

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Земеделска техника" за град София.


ОТГОВОРНОСТИ:

• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на земеделската техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина

ИЗИСКВАНИЯ:

• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър
 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Продуктов мениджър - Строителна техника за Централен офис, гр. София

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Строителна техника" за град София.


ОТГОВОРНОСТИ:

• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на строителна техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина

ИЗИСКВАНИЯ:

• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер / Сервизен механик - Земеделска техника за гр. Русе

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Русе.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер/ Сервизен механик - Земеделска техника за гр. Добрич

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Добрич.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер/ Сервизен механик - Земеделска техника за гр.Стара Загора

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Стара Загора.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер/ Сервизен механик – Земеделска техника за гр. Ямбол

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Ямбол.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Отворени Стажантски Позиции

career_2_170x190_pad_478b24840a_170x190_pad_478b24840a

Стажант в Отдел "Сервиз и резервни части“

Изисквания към кандидатите:

  • Кандидатите трябва да са навършили 18 г.
  • Да имат интереси в областта на сервизна дейност и обслужване, строителство и земеделие
  • Да имат желание да учат и да се развиват
  • Да имат познания по английски

Какво представлява стажът?

 

Всеки Стажант има свой ментор – Старши Сервизен специалист,  към когото ще бъде прикрепен за времето на стажантската програма, през което ще има възможността да се запознае с бизнеса в реална работна среда, като подпомага сервизната дейност и в същото време придобива, както практически умения, така и теоретични познания за технологиите и машините. Менторът има ангажимента да осигури ползотворна работна среда, като следи за изпълнението на възложените индивидуални задачи.

 

Работното време е гъвкаво, съобразени с учебния график на студента. Стажът е платен.

 

В случай че проявявате интерес, можете да изпратите автобиографията си с кратка мотивация, която да отговаря на въпроса „Защо искам да започна стаж в Интерагри България?“ на е-mail: trainee@interagribg.com

СТАЖАНТСКА ПРОГРАМА

career_1_280x190_pad_478b24840a_280x190_pad_478b24840a

Стажантската програма на Интерагри България е целогодишна, платена, а продължителността и работното време са съобразени с индивидуалните възможности на всеки стажант.

Интерагри търси отговорни, инициативни и проактивни млади хора, ориентирани към постигане на резултати и демонстриращи своя стремеж към развитие в дадената професионална област. Най-голямата ценност на стажантската програма се състои, в това че компанията предоставя възможност за обучение и придобиване на реални, практически познания в дадена професионална област. При успешно завършване на стажантската програма компанията предоставя сертификат, а на най-успешно представилите се дава възможност за професионална реализация в компанията.

Единствените условия са да имате навършени 18 г. и да имате интерес към развитие в областта на земеделската и строителната техника и технологии.

Очакваме вашите автобиографии, придружени с кратка мотивация на e-mail: trainee@interagribg.com

ПАРТНЬОРИ

До момента компанията си сътрудничи успешно с Техническите университети в София, Варна, Русе и Бургас, Добруджански технологичен колеж в Добрич, Аграрен университет Пловдив, Тракийски университет Стара Загора, Факултет "Техника и технологии" Ямбол към Тракийския университет, както и редица профилирани гимназии и професионални техникуми.

 

В какво се изразява сътрудничеството?

  • Експерти от компанията провеждат лекции и практически занимания, свързани с техниката и технологиите, част от портфолиото от продукти и услуги на Итерагри
  • Компанията осигурява стаж и/или практика на ученици и студенти
  • Прави демонстрации на машини и технологии, част от продуктовото портфолио на компанията
  • Оборудва зали за обучение 
  • Разработва индивидуални програми за обучение, съвместно с препорадавателския екип на учебното заведение

Оставаме отворени за вашите идеи и предложения за партньорство!

Позвънете на 0700 46 666 или ни пишете на trainee@interagribg.com

ornaments image image ornaments
bata agro 2022 image Виртуален щанд интерагри
бата агро 2022
ЗАПИТВАНЕ
* Задължителни полета
-->