Interagri careers page /
ornaments

РАБОТА В ИНТЕРАГРИ

Екипът на ИНТЕРАГРИ България наброява повече от 80 човека. В стремежа си да изградим приятелска атмосфера и партньорски отношения, взаимоотношeнията в компанията са основани на взаимен респект, доверие и открита комуникация. ИНТЕРАГРИ демонстрира желание за непрекъснато развитие на хората в компанията, като отчита индивидуалните потребности на всеки, така че да се чувства на мястото си, както и да има реален принос към успеха и развитието на компанията. Компанията е социално ангажирана, като сътрудничи с редица училища и университети в страната, с цел развитие на потенциала на младите хора в България.
Вижте нашите МИСИЯ ВИЗИЯ ЦЕННОСТИ
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания в обявите за работа в ИНТЕРАГРИ България и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com
Свободни позиции
Специалист Поддръжка на продажбите
Имаш ли опит в администрацията? Имаш ли желание за развитие на професионалните и личните качества. Учиш бързо, фокусиран си върху намирането на решения и постигането на резултати? Обичаш да работиш с хора, смяташ, че комуникираш добре. Търсиш постоянна работа в надеждна компания със страхотен екип.
Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за доставка и обслужване на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар, както и цялостно консултиране на клиентите си.
МИСИЯ
Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ
Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
КЛЮЧОВИ ИНТЕРАГРИ ЦЕННОСТИ
- Фокус върху клиента
- Професионализъм
- Качество
- Директна и открита комуникация
- Работа в екип
- Взаимно уважение
- Почтеност
ИНТЕРАГРИ България търси да назначи отговорен, динамичен и мотивиран човек на позиция Специалист поддръжка на продажби, за централния ни офис в гр. София.
Отговорности:
- Активно подпомагане дейността на търговския екип
- Административна обработка на документи
- Съставяне и анализ на отчети и справки
- Координация и комуникация с различните отделите и офиси
- Работа с ERP и CRM системите на компанията
- Организация логистика и транспортни дейности в и извън страната
Изисквания:
- Отлични комуникативни способности
- Завършено висше или друго подходящо образование
- Отлични компютърни умения
- Умения за работа в екип
- Умения за планиране и управление на времето
- Работно ниво на владеене на английски език
Предлагаме:
- Работа във високомотивиран и професионален колектив
- Регулярни обучения
- Конкурентно месечно възнаграждение
- Социални придобивки
Заинтересовани ли сте? Ако отговаряте на критериите, изпратете актуализирана автобиография с фотография. При кандидатстване, вашите лични данни ще бъдат обработвани съгласно закона за защита на личните данни. Интервюто по документи ще бъде следващият етап за избраните кандидати.
Специалист Складово обслужване и поддръжка - гр. Стара Загора
За нашия екип търсим: Специалист Складово Обслужване и поддръжка за гр. Стара Загора.
Защо да се присъединиш към нас?
Ние предлагаме:
- Работа в динамична и иновативна сфера резервни части за земеделска техника;
- Разнообразие и динамика в ежедневните задачи;
- Конкурентно заплащане и благоприятна работна среда;
- Социални придобивки;
- Служебно облекло;
- Тийм билдинги и обучения.
Твоите отговорности:
- Организация, приемане и предаване на резервни части;
- Поддръжка на външния вид на земеделската техника в търговския обект;
- Поддържане на чистота и ред във външните площи;
- Изпълнение на други задачи, поставени от ръководителя на базата.
Какво очакваме:
- Отговорност и внимание към детайла;
- Способност за самостоятелна и екипна работа;
- Желание за обучение и развитие;
- Добра комуникация и позитивно отношение;
- Търпение, последователност и адаптивност.
Ако живееш в Стара Загора и виждаш себе си като Специалист складово обслужване и поддръжка, моля, изпрати ни своето CV с актулна снимка и кратка мотивация в отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Регионален мениджър Продажби - гр. Силистра
Имаш ли опит в продажбите и интереси, които включват нови технологии и детски спомени с трактори и багерчета? Имаш усет към динамиката на пазара, учиш бързо, фокусиран си върху намирането на решения и постигането на резултати, обичаш да работиш с хора, смяташ, че комуникираш добре? Искаш да учиш и да развиваш своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
∙ Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
∙ Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
∙ Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
∙ Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
∙ Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
∙ Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
∙ Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Какво ще правиш като Регионален мениджър Продажби:
∙ Проактивно познаване и презентиране на продуктите и услугите ни;
∙ Откриване на специфичните нужди на клиентите в твоя регион;
∙ Постигане на целите на компанията чрез ефективни стратегии за директни и индиректни продажби;
∙ Актуално познаване на пазара и конкурентната среда;
∙ Изготвяне на професионални оферти
∙ Ефективно провеждане на преговори;
∙ Успешни продажби и сключване на нови договори;
∙ Активно участие в организацията и провеждането на полеви демонстрации, специализирани изложения, презентации и други маркетингови активности;
Какво очакваме от теб:
∙ Минимум от 3 до 5 години опит в продажбите;
∙ Умение да провеждаш преговори с увереност и професионализъм;
∙ Способност да се адаптираш бързо и адекватно в динамична среда;
∙ Да умееш да приоритизираш и постигаш резултати;
∙ Да притежаваш много добри комуникативни и презентационни умения;
∙ Да имаш шофьорска книжка готовност за пътуване.
Какво ти предлагаме:
∙ Амбициозен и подкрепящ екип;
∙ Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
∙ Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
∙ Социални придобивки;
∙ Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
∙ Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Регионален мениджър Продажби в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Регионален мениджър Продажби - гр. Русе
Имаш ли опит в продажбите и интереси, които включват нови технологии и детски спомени с трактори и багерчета? Имаш усет към динамиката на пазара, учиш бързо, фокусиран си върху намирането на решения и постигането на резултати, обичаш да работиш с хора, смяташ, че комуникираш добре? Искаш да учиш и да развиваш своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
∙ Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
∙ Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
∙ Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
∙ Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
∙ Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
∙ Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
∙ Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Какво ще правиш като Регионален мениджър Продажби:
∙ Проактивно познаване и презентиране на продуктите и услугите ни;
∙ Откриване на специфичните нужди на клиентите в твоя регион;
∙ Постигане на целите на компанията чрез ефективни стратегии за директни и индиректни продажби;
∙ Актуално познаване на пазара и конкурентната среда;
∙ Изготвяне на професионални оферти
∙ Ефективно провеждане на преговори;
∙ Успешни продажби и сключване на нови договори;
∙ Активно участие в организацията и провеждането на полеви демонстрации, специализирани изложения, презентации и други маркетингови активности;
Какво очакваме от теб:
∙ Минимум от 3 до 5 години опит в продажбите;
∙ Умение да провеждаш преговори с увереност и професионализъм;
∙ Способност да се адаптираш бързо и адекватно в динамична среда;
∙ Да умееш да приоритизираш и постигаш резултати;
∙ Да притежаваш много добри комуникативни и презентационни умения;
∙ Да имаш шофьорска книжка готовност за пътуване.
Какво ти предлагаме:
∙ Амбициозен и подкрепящ екип;
∙ Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
∙ Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
∙ Социални придобивки;
∙ Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
∙ Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Регионален мениджър Продажби в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Сервизен специалист - гр. Русе
Сервизен специалист за град Русе
Имате ли опит в ремонта на машини и страст към новите технологии? Спомняте ли си с детско вълнение времето, когато играехте с трактори и багерчета? Притежавате ли умения за диагностициране на повреди и сте фокусирани върху намирането на решения? Обичате ли да работите с хора и смятате, че сте добър комуникатор? И не на последно място, сте ли готови да учите и развивате своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
- Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
- Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
- Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
- Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
- Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
- Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
- Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Позиция: Сервизен специалист за град Русе.
Какво ще правиш:
- Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар.
- Работа със специализирана диагностична техника и инструменти.
- Отговорност за правилната експлоатация на закупената земеделска техника по време на гаранционния период.
- Посещение на клиенти при необходимост за консултации или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника.
- Подготвяне на отчети за извършеното сервизно обслужване и ремонт на техниката.
- Пътуване в рамките на региона/страната при необходимост.
Какво очакваме от теб:
- Техничко образование.
- Свидетелство за управление на моторно-превозно средство.
- Желание за постоянно усъвършенстване и усвояване на нови знания и умения.
- Владеене на английски език се счита за предимство.
Какво ти предлагаме:
- Амбициозен и подкрепящ екип;
- Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
- Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
- Социални придобивки;
- Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
- Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Сервизен специалист в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Сервизен специалист - гр. Стара Загора
Сервизен специалист за град Стара Загора
Имате ли опит в ремонта на машини и страст към новите технологии? Спомняте ли си с детско вълнение времето, когато играехте с трактори и багерчета? Притежавате ли умения за диагностициране на повреди и сте фокусирани върху намирането на решения? Обичате ли да работите с хора и смятате, че сте добър комуникатор? И не на последно място, сте ли готови да учите и развивате своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
- Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
- Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
- Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
- Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
- Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
- Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
- Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Позиция: Сервизен специалист за град Стара Загора.
Какво ще правиш:
- Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар.
- Работа със специализирана диагностична техника и инструменти.
- Отговорност за правилната експлоатация на закупената земеделска техника по време на гаранционния период.
- Посещение на клиенти при необходимост за консултации или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника.
- Подготвяне на отчети за извършеното сервизно обслужване и ремонт на техниката.
- Пътуване в рамките на региона/страната при необходимост.
Какво очакваме от теб:
- Техничко образование.
- Свидетелство за управление на моторно-превозно средство.
- Желание за постоянно усъвършенстване и усвояване на нови знания и умения.
- Владеене на английски език се счита за предимство.
Какво ти предлагаме:
- Амбициозен и подкрепящ екип;
- Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
- Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
- Социални придобивки;
- Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
- Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Сервизен специалист в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Сервизен специалист - гр. Добрич
Сервизен специалист за град Добрич
Имате ли опит в ремонта на машини и страст към новите технологии? Спомняте ли си с детско вълнение времето, когато играехте с трактори и багерчета? Притежавате ли умения за диагностициране на повреди и сте фокусирани върху намирането на решения? Обичате ли да работите с хора и смятате, че сте добър комуникатор? И не на последно място, сте ли готови да учите и развивате своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
- Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
- Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
- Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
- Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
- Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
- Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
- Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Позиция: Сервизен специалист за град Добрич
Какво ще правиш:
- Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар.
- Работа със специализирана диагностична техника и инструменти.
- Отговорност за правилната експлоатация на закупената земеделска техника по време на гаранционния период.
- Посещение на клиенти при необходимост за консултации или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника.
- Подготвяне на отчети за извършеното сервизно обслужване и ремонт на техниката.
- Пътуване в рамките на региона/страната при необходимост.
Какво очакваме от теб:
- Техничко образование.
- Свидетелство за управление на моторно-превозно средство.
- Желание за постоянно усъвършенстване и усвояване на нови знания и умения.
- Владеене на английски език се счита за предимство.
Какво ти предлагаме:
- Амбициозен и подкрепящ екип;
- Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
- Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
- Социални придобивки;
- Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
- Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Сервизен специалист в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Продуктов мениджър - Земеделска техника за Централен офис, гр. София
ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Земеделска техника" за град София.
ОТГОВОРНОСТИ:
• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на земеделската техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина
ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com
Продуктов мениджър - Строителна техника за Централен офис, гр. София
ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Строителна техника" за град София.
ОТГОВОРНОСТИ:
• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на строителна техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина
ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com
Отворени Стажантски Позиции

Стажант в Отдел "Сервиз и резервни части“
Изисквания към кандидатите:
- Кандидатите трябва да са навършили 18 г.
- Да имат интереси в областта на сервизна дейност и обслужване, строителство и земеделие
- Да имат желание да учат и да се развиват
- Да имат познания по английски
Какво представлява стажът?
Всеки Стажант има свой ментор – Старши Сервизен специалист, към когото ще бъде прикрепен за времето на стажантската програма, през което ще има възможността да се запознае с бизнеса в реална работна среда, като подпомага сервизната дейност и в същото време придобива, както практически умения, така и теоретични познания за технологиите и машините. Менторът има ангажимента да осигури ползотворна работна среда, като следи за изпълнението на възложените индивидуални задачи.
Работното време е гъвкаво, съобразени с учебния график на студента. Стажът е платен.
В случай че проявявате интерес, можете да изпратите автобиографията си с кратка мотивация, която да отговаря на въпроса „Защо искам да започна стаж в Интерагри България?“ на е-mail: trainee@interagribg.com
СТАЖАНТСКА ПРОГРАМА

Стажантската програма на Интерагри България е целогодишна, платена, а продължителността и работното време са съобразени с индивидуалните възможности на всеки стажант.
Интерагри търси отговорни, инициативни и проактивни млади хора, ориентирани към постигане на резултати и демонстриращи своя стремеж към развитие в дадената професионална област. Най-голямата ценност на стажантската програма се състои, в това че компанията предоставя възможност за обучение и придобиване на реални, практически познания в дадена професионална област. При успешно завършване на стажантската програма компанията предоставя сертификат, а на най-успешно представилите се дава възможност за професионална реализация в компанията.
Единствените условия са да имате навършени 18 г. и да имате интерес към развитие в областта на земеделската и строителната техника и технологии.
Очакваме вашите автобиографии, придружени с кратка мотивация на e-mail: trainee@interagribg.com
ПАРТНЬОРИ
До момента компанията си сътрудничи успешно с Техническите университети в София, Варна, Русе и Бургас, Добруджански технологичен колеж в Добрич, Аграрен университет Пловдив, Тракийски университет Стара Загора, Факултет "Техника и технологии" Ямбол към Тракийския университет, както и редица профилирани гимназии и професионални техникуми.
В какво се изразява сътрудничеството?
- Експерти от компанията провеждат лекции и практически занимания, свързани с техниката и технологиите, част от портфолиото от продукти и услуги на Итерагри
- Компанията осигурява стаж и/или практика на ученици и студенти
- Прави демонстрации на машини и технологии, част от продуктовото портфолио на компанията
- Оборудва зали за обучение
- Разработва индивидуални програми за обучение, съвместно с препорадавателския екип на учебното заведение
Оставаме отворени за вашите идеи и предложения за партньорство!
Позвънете на 0700 46 666 или ни пишете на trainee@interagribg.com

